sjukhus

det var såå länge sedan jag har känt hur en sjukhus nål sticker i mig och fyller med vätska eller suger ut blod ur mig.
men det gick ganska bra ändå, gjorde lite ont men jag kunde se på utan att må illa.
länge sedan jag var 2 timmar på ett sjukhus.
nu kan jag knappt röra ena armen, på tre olika ställen har de stuckit i mig.
nackdelen att komma från ryssland och ett barnhem, man har ingen anning om vilka spruter man har fått som barn.
de är ju duktiga på att inte säga något och skriva så otydligt som det bara går, rena grekiska(det var på den tiden då data basen inte fanns och alla anteckningar fördes för hand)

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Å din stackare! =(



Få höra nu om den trevliga festen hos dina systrar!

Jag har lagt ut Lena-sången på min blogg med liten ungefärlig översättning!

2009-03-16 @ 21:44:04
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0