stiger på mitt kariärs steget

klockan fem på morgonen sticker jag till skellefteå.
ska tolka hela låånga dagen på migrationsverket för första gången i mitt liv.
klätrar uppför mitt kariärs steg utan att jag gör något speciellt.
shefen ville ha just mig, fast han har 20 tal tolkar på ryska.
det är ett gott betyg antar jag.
jag såå nervös...
hur ska man kunna somna inatt?
 
idag har man tillbringat dagen i solen, var hos syrran hela dagen.
äntligen lite vår, man hör hur det droppar från taket, det är plussgrader ute...
sååå härligt!!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

det måste va för att du är en grym tolk! BE PROUD! ;)

2009-03-18 @ 17:15:22
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Grattis till framgången!

Jag myser och tar åt mig av äran eftersom jag är en av dem som lärt dig svenska! =)

2009-03-18 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0