tbs och hepatit

Var på sjukhuset nu igen
Har ingen skydd för tbs men har skydd mot alla hepatit sorter, skönt.
Men så tog de ännu mer prover...mot mässling, röda hund och påssjuka...
Urs tycker inte om sjukhus...

Men härlig dag idag med underbart vår väder.
Tolkningen igår gick bättre än förväntat, det är bara så jobbigt att jag blir så engagerad i fallet.
men jag tror nästan att personen kommer att få permament uppenhålstillstånd.
Hoppas det iallafal.
Jag skulle inte vilja jobba på migrationsverket och måste ta sådana beslut.
Jag skulle nog bevilja till alla som skulle komma till mig.

Idag blev jag inspirerad att laga till middag, en rysk soppa.
Då menar jag en rysk och inte som i Sverige, med bara vatten och knappt några ingredienser alls.
Jag menar soppa med bara tomater eller bara potatis, kallar jag inte soppa.
oj nu drar jag alla över en kam igen..förlåt

Kommentarer
Postat av: rebecca

vojvoj... dessa sprutor... kommer behöva ta en del innan jag ska till Afrika i 5 veckor nästa termin. Att ta srutor är väl ingen sak, men det kostar ju SKJORTAN! :)

2009-03-20 @ 17:59:30
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: evve

å ja saknar dom också, och DIG! hur står de till med dig? kram

2009-03-21 @ 18:56:02
URL: http://evve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0