Kittefjäll!!!

Igår kom vi tillbaka från fjällen, vi hade en underbar helg bland alla delvis snöklädda berg=)
Fåglarna kvittrade, bäckens porlandet.
Man blir förundrat över hur Gud har allting skapat och designat, hur allt hänger ihop och har sin uppgift.
Hur kan man låta bli att tro på Gud när man ser det vackra som finns runt omkring oss?
världens finaste, mysigaste stuga som vi lånade av Ts faster




                                       


Nu är vi solbrända och fått mer energi inför Rysslands resa på ondag.
Men först stannar vi i Bäsksjö i två dagar.


I helgen var även eurovision i Moskva. Är stolt för mitt land, fast än jag gillade inte bidraget för Ryssland.
Första gången jag inte hejade på Ryssland.
'Helst ville jag att Azerbadjan eller Turkie skulle vinna, men Norska bidraghet tyckte jag också om.
Mest för att han är sååå söööt =)och så är man lite stolt för att han är en ryss=)
Låten var också jätte bra.
Grattis till Norgie!!!
Stackars Sverige, gick inte så bra den här året heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0