"Man blir tjock av frukt".....det bär av till Ryssland!

När man står och jobbar hela dagarna och den enda man kan lyssna är radio
(om man nu inte vill lyssna på all buller iastället)
Då blir man väldig insatt i vad som är "dagens nyhet" och mycket annat  "skitsnack" också.
Förra veckan handlade mycket om att  några forskare har kommit fram till att äta mycket frukt
kan vara farligt, att man blir tjock av det.
Snart är  det farligt att leva över huvudtaget.
Det är  farligt att äta chips- de får man cancer av
farligt att sola för mycket - det kan också ge cancer
farligt att äta fett man, farligt att äta lite, farligt att äta fisk, kyckling
det fågel influenser eller nu senaste gris influenser osv osv, allt är farligt.
Nu är också  farligt att äta frukt till och med.
Man blir så less på alla dessa forskare och allt som de kommer fram till att det är farligt.
Varför har Gud skapat oss, om allting är så farligt?
Det finns mycket jag kan skriva om det, men jag blir bara irriterad och arg
så det är bäst att jag låter bli.
Jag personlingen älskar chips, solning och frukt,
så det tänker jag inte sluta med bara för att några forskare säger idag att det är farligt att
äta frukt och om ett par dagar kommer de fram till något nytt "faligt" för oss.

Tillbaka till vardagen.
T har fått inbjudan och nu väntar vi bara på visumet, de har lovat att den är klar redan på tisdag.
På onsdag bär det av till Ryssland.
Fyra dagars bil färd innan man är framme där vi ska vara.
Men innan dess har vi tänkt åka i helgen till fjällen, bara vi två.
Vi ska njuta och ladda upp baterier inför det lååånga resan.
Jag har inte hunnit förtså än, att nästa hleg är vi i Ryssland.
Men nu pirrar det av spänning.

Ja, jag lovar att srkiva i bloggen från Ryssland så ofta jag bara kan.
Så att ni kära läsare kan förlja vårt äventyr=)

Kommentarer
Postat av: set

Det var roligt att höra att det ordnar sig för er och att ni snart kan rulla österut. Men ni ska känna er mycket välkomna tillbaka också !

Akta er bara för frukten så går nog allt bra :)

Ha det så trevligt i fjällen i helgen!

2009-05-14 @ 22:27:32
Postat av: Erik

Hoppas det kommer få bli en bra resa! :) Tänker på er och ska be för er.



Glöm inte att ifall ni når ut till en person så har resan gett frukt! Ni är underbara båda två! Kram på er

2009-05-15 @ 01:32:18
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0