VM guld -Ryssland!!!

Är stolt över att jag är en ryska.
Speciellt en sådan dag som igår=)
När ryssarna tog en till guld i hochey VM!!!
Trodde aldrig, bara för tre år tillbaka att jag skulle ens bry mig om hockey.
Det gör jag fortfarande inte men när det är mitt hemland som spelar, då kan man bara inte låta bli.
Ännu bättre när det blir mellan Sverige och Ryssland=)
Har upptäkt att jag är ganska skadeglad av mig och gillar att retas med min svärfar=)

Har precis kommit från jobbet, tog ledigt i eftermiddan,
efterson jag ska till en byförening och prata om Ryssland(våran resa) 

Kommentarer
Postat av: mammijojj

Att du blivit en sådan hockeyfanatiker =)

Själv har jag snabbt flippat förbi om jag sett något på tvn. Men jag tycker det är kul att ryssland vinner så att du kan stila lite =)Pappa är visst rätt lätt att reta han också! Kram mamma

2009-05-12 @ 12:53:25
Postat av: bjölsie

Леночка, если вдруг Вам становиться иногда невмоготу там на чужбине, то знайте пожалуйста, что Россия сделает и делает уже очень много, для того чтобы ни один русскоязычный не чувствовал себя непричастным своей культуре, традициям и достижениям своей Родины.

Загляните на эту ветку:

http://inoforum.ru/forum/index.php?showtopic=2969

Милости просим, не только в читатели, но и комментировать.., а может и в переводчики надумаете ;)

Вперёд, Россия! Сделай это красиво!

2009-05-12 @ 13:17:38
Postat av: tovelina

TACK Lena!

Jag fattar inte riktigt själv att det är sant; att Gud verkligen vill att jag ska göra det här! Men jag är lycklig, och jag längtar till hösten så jag får sätta igång (: men först en härlig sommar! hoppas jag får träffa dig nånting <3

2009-05-12 @ 21:23:01
URL: http://toveliina.blogg.se/
Postat av: rebecca

grattis ryssland! :)

2009-05-13 @ 13:02:49
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Grattis till segern! Saknar dig!

Less på internet, less på att blogga, less på facebook, less på mail... Önskar att man i stället fick komma till postlådan och hitta personliga, doftande, handskrivna brev att ställa i sitt brevställ och svara på vackert brevpapper... Datorn stressar mig. Vill härifrån nu. KRAM GUMMAN! Natti, natti!

2009-05-13 @ 20:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0