Idol träsket...

Nu är man där igen=) i Idol träsket=)
Min systers son fyllde 3 år idag och firandet avslutades med att efter att barnen har lagt sig.
Hamnade vi tjejer framför Tv och "Idol".
Det var Mikael Jaksons tema.
Det bästa av allt är att min faorit låt av honom var med ikväll.
"You are not alone"ikväll sjöng Rabih den.
Han gjorde den jätte bra. Vilken rost!!!

Mina favoriter:
Rabih
Erik
Mariett
Tove
(även om hon inte var så bra just ikväll)men man bara vet att hon kan bättre.
Erika förvårnade mig ikväll.
Calle
var också bra.  

Nu är man ensam, min man är i huvudstan i helgen.
Jag ska förvisso jobba hela lördag och söndag men det känns tomt.
Våran byrå(som vi har väntat på i 2 månader)har äntligen kommit, så det blir väl nu att sätta upp den.
Min man blir alltid så förvånad att tjejer kan också vara händiga.
Ni skulle har sett vilken blick han hade när han såg att jag hade monterat ihon en förvarings sitt-pall.
Nej nu ska man nog sova så att man har krafter för jobbet imorgon.
Hoppas att jag slipper skrapa is från bilen imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: rebecca

IDOL äger iår!! :)



Tove ska vinna, definitivt.. Mariett, Calle och Erika ger jag en chans till andra-platsen.. :)

2009-10-17 @ 17:04:13
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Länge sen jag följde idol. Sist var för ett par år sedan när jag jobbade på ett äldreboende i Hallstahammar. När alla var lagda kunde man sitta och lata sig i personalrummet och se på alla modiga skönsjungande ungdomar som ville bli kända. Det var faktiskt väldigt fängslande och man ville inte missa något avsnitt! Men nu var det länge sen jag såg på TV. Hur hinner folk med att vårda relationen till sin TV förresten? :-) Jag hinner knappt med man och barn och studier! För att inte tala om mina systrar som jag träffar alldeles för sällan!!! PUSS!

2009-10-19 @ 14:28:32
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0